avinchat

avinchat

avinchat

یه نگاه ....

یه نگاه یه نگاه یه قدم یه قدم دنبال تو اومدم

 یه نگاه یه نگاه یه قدم یه قدم دنبال تو اومدم

دیدم شدی همه چیزم و واسه تو میگذرم از خودم
به خودم اومدم دیدم با همه ی وجودم عاشق شدم
رفتی، دلم شکسته قلبم پره درده
 گلوم و بغض و گریه خسته کرده
آتیشم می زنه شبام که سرده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

موزیک پلیر اوین چت

ارتباط انلاین

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , avinchat.mohammadbest , All Rights Reserved
Powered By chatroomavin | Template By: mohammadbest.COM